My Favorite Things 2018 Card Design Superstar ( Coloring Virtuoso )

大家好, 今天想同大家分享的卡片是今年最後一張參加了My Favorite Things 2018 Card Design Superstar 選舉的, 而這次的主題是著色, 秋天是我一年裡最喜歡的季節, 無論是溫度, 顏色, 節日... 都是我最喜歡的, 所以今次著色的時候不單止心情愉快, 還比起我平時著色更加得心應手, 不知道大家最喜歡哪一個季節呢 ? 好吧, 先看看我的卡片 :)




今次的主角是非常切合今次秋天的主題的 My Favorite Things ( MFT - BB Fall Friends ) 由於我想突出主角所以在背景方面只用水彩畫了簡簡單單秋葉並安排了主角坐在樹幹上, 秋天總是給我休閒的感覺, 待完成了所有的著色後用了 My Favorite Things ( Silver Shine Card Stock )My Favorite Things ( Die-namics A2 Rectangle ) 剪裁出來. 最後在 My Favorite Things ( Heavyweight Translucent Vellum ) 上印上字句便完成了今次的卡片啦 ^ ^




◆┄ SUPPLIES ┄◆







Comments

Popular posts from this blog

Alex Syberia Designs "Thank You For Being My Friend" February Release Blog Hop and Giveaway

Waffle Flower August Release Blog Hop and Giveaways

SPECIAL DELIVERY - SEPTEMBER 2021 MFT & FRIENDS