Altenew Festive Poinsettia No-Line Coloring Christmas Card 2018

大家好, 來到今年的第四張聖誕卡片啦, 今次用了 Altenew ( Festive Poinsettia Stamp Set ), 其實花朵對我來說是有點困難, 因為我不太懂得如何處理, 但我相信多練習的話終有一天我可以處理得更好的. 好吧 ! 先看看今次聖誕花的卡片吧 ! 





由於今次是用了 No-Line Coloring 所以在 Saunders ( Waterford Classic Watercolor Paper ) 上用 Altenew ( Limestone Crisp Dye Ink ) 印上  Altenew ( Festive Poinsettia Stamp Set ) 花朵的圖案, 便用 Holbein ( HWC - Wc W405 Set Of 24 5Ml Tubes ) 著色, 完成了花朵著色後在底部用了 Zig Kuretake ( Gansai Tambi Starru Colors set ) 加了一條金色線條來襯托花朵. 接著在紅色的卡紙上印上你喜歡的字句,再加上點點的雪花效果便完成了2018年我的第四張聖誕卡片了, 希望大家會喜歡 ^^


◆┄ SUPPLIES ┄◆ 











Comments

Popular posts from this blog

Alex Syberia Designs "Thank You For Being My Friend" February Release Blog Hop and Giveaway

Waffle Flower August Release Blog Hop and Giveaways

SPECIAL DELIVERY - SEPTEMBER 2021 MFT & FRIENDS